hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد >  درخشش 4 ستاره فولادسنگ مبارکه در مسیر تعالی سازمانی 

مهرداد فقیهیان، مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی فولادسنگ مبارکه:

 درخشش 4 ستاره فولادسنگ مبارکه در مسیر تعالی سازمانی 

 مدیرعامل شرکت فولادسنگ مبارکه دستاورد ارزنده و مهم این شرکت در کسب تقدیرنامه چهارستاره جایزه تعالی را در بیست و یکمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی تشریح کرد و این موفقیت را به کارکنان شرکت فولادسنگ مبارکه تبریک گفت. 

   مدیرعامل شرکت فولادسنگ مبارکه دستاورد ارزنده و مهم این شرکت در کسب تقدیرنامه چهارستاره جایزه تعالی را در بیست و یکمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی تشریح کرد و این موفقیت را به کارکنان شرکت فولادسنگ مبارکه تبریک گفت. 
 جایزه ملی تعالی سازمانی با هدف ایجاد فضای رقابتی در تعالی و تشویق بنگاه‌ها برای اجرای خودارزیابی و شناخت نقاط قوت و زمینه‌های قابل بهبود و ایجاد فضایی برای تبادل تجربیات موفق سازمان‌ها درصدد ارتقا نقاط قابل‌بهبود سازمانی است. شرکت فولادسنگ مبارکه از سال 1395 تا کنون با حضور مستمر در مسیر تعالی و در فرایند جایزه خود را در معرض ارزیابی بیرونی قرار می‌دهد تا بتواند مسائل سازمان را اولویت‌بندی نموده و اثربخشی کلیه استانداردها، رویکردها و فرایندها را مشخص نماید و فعالیت‌های سازمان را در جهت کسب نتایج سرآمد کسب‌وکار به شکل نظام‌مند هم‌راستا کند. اگرچه این شرکت در این سال‌ها مسیر تعالی را گام‌به‌گام طی کرده است اما دریافت تقدیرنامه چهارستاره در بیست و یکمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی نشان می‌دهد که فولادسنگ مبارکه به سطح قابل‌قبولی از بلوغ مدل تعالی سازمانی رسیده است و حرکت در مسیر تعالی را با تمرکز بر اقدامات بهبود استراتژیک، به شکل هدفمندتر و اثربخش‌تر طی خواهد نمود. 

  
 بزرگ‌ترین واحد آهک ساز کشور، قصد دارد با نگاه جامع و متوازن به معیارهای رشد و توسعه، به دنبال خلق ارزش برای تمامی ذی‌نفعان سازمان باشد و مزیت‌های رقابتی خویش را بهبود و توسعه بخشد تا چشم‌انداز و اهداف سازمانی خود را محقق سازد. دریافت تقدیرنامه چهارستاره تعالی سازمانی ما را مصمم می‌کند تا با فرهنگ‌سازی و تعمیق ارزش‌ها و خواسته‌های مدل در ذهن و عملکرد کارکنان، به دنبال ارتقا به سطح بالاتر باشیم و امیدواریم با همت و همدلی و تلاش کارکنان توانمند خود، در سطحی قابل‌قبول، تاب‌آوری خویش را بهبود بخشیده و با توسعه سبد محصولات و تولید پایدار به نقش‌آفرینی در توسعه صنعت فولاد در گروه فولاد مبارکه یاری رسانیم. کسب تقدیرنامه چهارستاره تعالی سازمانی در بیست و یکمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی نشان‌دهنده حرکت درست این شرکت در مسیر ارزشمند تعالی است و ازآنجایی که بر اساس مفاهیم بنیادین مدل، روح این سیستم بر پایه بهبود مستمر می‌باشد لذا دستیابی به این هدف مهم، علاوه بر بلوغ سازمانی و فردی، با جاری‌سازی رویکرد عارضه‌یابی و شناسایی نقاط قابل‌بهبود و بکار گیری خلاقیت و نوآوری کارکنان و سایر ذی‌نفعان و مشارکت نظام‌مند ایشان در انجام پروژه‌هایی بهبود امکان‌پذیر خواهد بود. توسعه فردی و سازمانی و سیستمی از یک سو و توجه به مفاهیم بنیادین و معیارهای مدل درعمل و همچنین نگاه خلاقانه و مشارکتی کارکنان در پایش و بهبود اقدامات و فرایندهای کسب‌وکار، در کنار آموزش‌های مدل و بهینه‌کاوی‌ها و نیز هم‌راستا سازی اهداف فردی و سازمانی به‌منظور تحقق چشم‌انداز و اهداف سازمان می‌تواند به درک و تعمیق بیشتر کارکنان در مسیر تعالی کمک نموده و بر اساس آن فرهنگ تعالی در سازمان به شکل مناسب جاری‌سازی گردد. هم‌زمانی اعیاد فرخنده شعبانیه با دستاورد ارزنده تقدیرنامه چهارستاره جایزه تعالی در بیست و یکمین دوره جایزه ملی تعالی سازمانی را به فال نیک گرفته و از تلاش همکاران خود در مسیر تعالی سپاسگزارم.

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد